Hodnocení obchodu
Možná by stálo za zvážení umožnit doručování přes uloženka.cz nebo zásilkovna.cz. Možnosti doručení jsou nyní pouze osobní odběr, který je na Praze 2 jen ve všední dny do 17h, nebo přes PPL, která je zbytečně drahá a komplikovaná. Na PPL musíte čekat ve stanovený čas dle jimi stanovených podmínek, případně mít zajištěno, že balík za Vás převezme někdo jiný apod.
Naprosta spokojenost. Komunikace i rychlost vyrizeni me objednavky naprosto super.
Rychlé dodání.Zboží došlo v pořádku.Doporučuji...
Objednávka rychle vyřízena a poslána
Vždy si říkám, že je to poslední nákup, ale pak nakoupím znovu a znovu lituji. Už poněkolikáté jsem si objednala něco,co nebylo skladem, ale nezjistila bych to, pokud bych nezavolala do obchodu a neptala se, kdy dorazí druhá půlka objednávky. Nedorazí, nikdy, zboží není skladem, tak mi ho vyškrtli a nebude odesláno ani až při naskladnění... Osobní přístup ve výdejně mi také nikdy nebyl příjemný. Dokonce se personál vysmál mamince, když jim řekla, že doteď používala kosmetiku Oriflame. Cítila se trapně a poníženě. Na veletrhu jsem si také od této firmy chtěla pár věcí koupit, ale vždy byli neznalí a neinformování.
(Administrátor)
Dobrý den, v první řadě děkujeme za zpětnou vazbu. Chci reagovat jako majitel firmy, v oboru pracuji už 15 let a přírodní kosmetiku dovážím z lásky k přírodě: Je nám líto, že nejste spokojena. U každého produktu je už na e-shopu uvedeno, zda je skladem, či nikoliv (ukazuje to stav havního skladu v Olomouci, ne pražské pobočky). Pokud tomu tak není, zboží objednal zákazník před Vámi a tato informace se nestačila do systému propsat (stav zboží se aktualizuje každých 60minut). Děláme maximum pro to, aby byli naši zákazníci spokojení, ale bohužel ne vždy se podaří “překonat” techniku. Co se osobního přístupu týká, k našim zákazníkům jsme vstřícní a milí, vždy poradíme a vysvětlíme. Pokud se maminka cítila trapně a poníženě, mrzí nás to. Určitě došlo pouze k nedorozumění. Za každého nového zákazníka jsme velmi rádi, ať už používal v minulosti cokoliv, vždyť i my jsme přece přešli k přírodní kosmetice z konvenční. Vždy pouze vysvětlujeme, jaké složky konvenční kosmetika obsahuje a jak, na rozdíl od ní, funguje kosmetika přírodní. Personál vždy důkladně proškolujeme a dbáme na to, aby měl všechny podstatné znalosti. Věříme, že Vaše příští zkušenost bude lepší, pokud se rozhodnete svůj nákup zopakovat. S pozdravem a přáním krásného dne, Radim Vítek, majitel firmy Já miluju BIO s.r.o.
Barva nemá chybu,pěkně chytá,má přírodní nádech a taky pěkně voní.
Ochotná dáma, krásné prostředí obchodu a kvalitní přípravky.
Všechno kolem objednávky bylo bez problémů. Zboží bylo expedováno opravdu rychle.
Co však bylo katastrofální je doprava. Nelíbí se mi, že eshop nemá na výběr alespoň dva dopravce. Pro mě rozhodně Česká pošta a ten zbytek. U České pošty vím, že když nebudu doma, balíček mi doručovatel nechá na poště a já si ho jednoduše vyzvednu. Jasná pravidla. Žádné smlouvání, nechávání u sousedů nebo nedejbože v blízké hospodě bez předešlého upozornění se slovy, že přece také chtějí mít vlastní život. To vše už jsem s PPL zažila. Opravdu nemám možnost si jen tak nechat dovést zboží do práce, a když si nechám uložit zboží v PPL parcelshopu a druhý den při vyzvednutí je mi řečeno, že PPL neplní, co slibuje, a proto mi balík poslali zpět, mi silně nevyhovuje.