Jak nakupovat
Jakmile zaznamenáme objednávku v našem systému, snažíme se ji co nejrychleji zpracovat. Většina našeho sortimentu je skladem, což znamená, že vaše objednávka bude rychle expedována. Pokud by se však náhodou objevil nějaký problém, ať už spojený s doručením balíčku nebo s objednaným zbožím, neváhejte nás kontaktovat.
Doprava:
Nabízíme dopravu pomocí služeb kurýrní společnosti PPL nebo si balíček můžete osobně vyzvednout na výdejním místě Zásilkovny. Pro zákazníky na Slovensku zasíláme také prostřednictvím Zásilkovny. Zboží si také můžete osobně vyzvednout z našeho výdejního skladu na adrese Studentská 5, 779 00 Olomouc.
Možnosti platby:
Při odesílání balíčku můžete platit online kartou nebo klasickým bankovním převodem. Volit můžete také možnost dobírky, k níž bude připočteno dalších 39 Kč.
Obchodní podmínky:
Prodejní / obchodní podmínky pro právnické osoby, konkrétně společnosti Já Miluju BIO s.r.o., najdete ZDE.
Reklamace zboží:
Na dodané zboží poskytujeme standardní záruční dobu 24 měsíců a máme 30 dnů na samotné vyřízení reklamace. Zde najdete formulář pro odstoupeni-od-smlouvy.
Ochrana osobních údajů:
Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy, pro vedení uživatelského účtu včetně osobních statistik a účast v zákaznickém systému.